Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 20
An action research for the analysis, design and evaluation of the use of board games as a strategy to improve motivation in english language learning of fifth grade students at victor manuel cortes primary school
(2020-05-15)
anex 1: find the professions in the alphabet soup and then write the name of each corresponding image. Anex 2: color the image according to the object. Anex 3: write the routine that belongs to each image, then color. Anex 4 : solve the workshop following the teacher's instructions. Anex 5, 6, and 7: application of board games.
Use of the mother tongue as an essential transition process in learning a second language in apprentices between 17 and 25 years old in lower levels.
(2020-10-15)
Se anexan las pruebas practicadas al inicio del estudio
Authentic Audio Materials Audiobooks and Podcasts in the EFL Teaching-learning Process.
(2020-12-18)
Figure 1 Model of language curriculum design by Macalister and Nation, Figure 2 Top-down approach process, Figure 3 Bottom-up approach process
A descriptive, survey research study for the perception of a possible implementation of a drama-based complementary program aiming to develop and strengthen english language skills and soft skills in high school students at colegio bilingüe santa marta
(2020-12-17)
Copy and access link of the instrument
Foreign Language Learning in Early Grades: Teaching Strategies for Classroom Instruction
(2020-10-06)
Esta monografía analiza los procesos de aprendizaje de una lengua extranjera en primer grado de primaria: estrategias didácticas para la enseñanza en el aula a partir de una revisión de la literatura relacionada con este tema. Se busca contextualizar al lector sobre la naturaleza de las estrategias didácticas utilizadas en el aula por los docentes, tomando como fuente algunos documentos, artículos con resultados ...
Interactive Reading as an Approach to Encourage the Reading of English Texts with Tenth Graders at the Educational Institution Leon XIII in Soacha, Cundinamarca
(2020-01-09)
imagenes de aplicación proyecto, ejemplos de lecturas y flashcards, página web para consulta.
The Use of ICT Resources For Teaching English As A Second Language To Kindergarten Learners
(2020-04-13)
Este documento tiene la intención de mostrar las ventajas y desventajas del uso de la tecnología (TIC) en la enseñanza del inglés como segundo idioma para estudiantes de jardín de infantes. El marco teórico tiene tres partes. La primera muestra una breve introducción a la educación moderna, una conexión entre educación y tecnología y, finalmente, un segundo idioma y tecnología. La segunda parte presenta ideas claras ...
The Role of Play to Motivate the Process of Learning English as a Foreign Language of Students From 3 to 6 Years Old
(2020-06-02)
Este estudio documental "El papel del juego para motivar el proceso de aprender inglés como lengua extranjera de estudiantes de 3 a 6 años", este tema es de suma importancia ya que las escuelas que se centran en las edades tempranas siguen un modelo tradicionalista con el mismo estándar del sistema educativo que se aplica a los estudiantes mayores. Esta enseñanza tradicional demostró ser ineficaz, generando en el ...
Implementation of ICT as a didactic strategy to facilitate the english learning process in the reading skill.
(2020-02-11)
Appendix A: interview format Appendix B: permit letter of the rector Appendix C: evidence of interviews Appendix D: screens of the edmodo platform Appendix E: screens of applications used for activities Appendix F: screens of some reading exercises Appendix G: image of the facade of the educational institution and map of the municipality of El Banco-magdalena