Buscar
Mostrando ítems 1-6 de 6
Clil method as a strategy to strengthen the english learning process, through the use of a web-page as a motivational tool in the seventh-grade students of nuestra señora de fatima school in Tunja - Boyacá.
(Universidad Nacional Abierta y a Distancia UNAD, 2018-06-12)
Figura 6: Ésta figura representa la debilidad encontrada en los estudiantes del grado séptimo en cuando al idioma de Inglés; La figura N.8 indica cúal materia los estudiantes del grado séptimo prefieren usar para practicar Inglés y desarrollar el médoto CLIL; La figura N.29 permite visualizar el link de la página web diseñada para aplicar las actividades propuestas con el fin de practicar el idioma de Inglés; La tabla ...
Analyze the influence of the use of ict in the motivation of the learning process of a foreign language.
(2019-04-26)
images of the statistical analysis of the surveys are attached.
Teaching English in Elementary School Through Ict as a Pedagogical Strategy
(2021-02-11)
Common References Levels,CERF,Standards in the Context of the National Bilingualism Program in Colombia,Characteristics of the perception channels
The use of images for teaching English topics facilitates a fast and effective learning of English topics of the students who attend to the synchronous meetings by WhatsApp during the Covid19 pandemic in 2020-2021
(2021-05-24)
Este Proyecto de investigación se centró en documentar la importancia de las imágenes en el aprendizaje, especialmente, en la adquisición de un Segundo idioma. Estas imágenes se convierten en un material educativo más fácil de compartir y de entender, fortaleciendo la lectura crítica del estudiante (Ai Lin, 2020) y reemplazando largas guías de trabajo por imágenes de textos, fotos/dibujos o la combinación de ambos ...
Enhancing pronunciation through interactive subtitles in students of 10th and 11th grade of high school CDA
(2021-05-20)
videos collected from students
Enhancing English Vocabulary Acquisition of Colombian High School Students Through Vocabulary Learning Techniques, Mobile Apps, and Web 2.0 Technologies
(2022-06-23)
Apendices A, B, C Y D. 1 Tabla, y 2 Figuras