Buscar
Mostrando ítems 1-5 de 5
Implementation of ICT as a didactic strategy to facilitate the english learning process in the reading skill.
(2020-02-11)
Appendix A: interview format Appendix B: permit letter of the rector Appendix C: evidence of interviews Appendix D: screens of the edmodo platform Appendix E: screens of applications used for activities Appendix F: screens of some reading exercises Appendix G: image of the facade of the educational institution and map of the municipality of El Banco-magdalena
Some factors that affect the English language learning process in primary public education in some institutions from Bogotá.
(Universidad Nacional Abierta y a Distancia UNAD, 2019-10-16)
Some factors that affect the English language learning process in primary public education in some institutions from Bogotá.
Teaching English in Elementary School Through Ict as a Pedagogical Strategy
(2021-02-11)
Common References Levels,CERF,Standards in the Context of the National Bilingualism Program in Colombia,Characteristics of the perception channels
The Incidence of Discipline and Motivation in Learning English as a Foreign Language Through Virtual Environments
(2020-05-15)
El proyecto tiene como fin mostrar, principalmente, a profesores, estudiantes y demás participantes activos en ambientes académicos, que tan importante la motivación y la disciplina pueden ser en un proceso y, su eventual desarrollo dentro del aprendizaje de un idioma extranjero. También, busca concientizar a las personas de lo significativas que son los ambientes virtuales en nuestra sociedad académica actual.
The use of images for teaching English topics facilitates a fast and effective learning of English topics of the students who attend to the synchronous meetings by WhatsApp during the Covid19 pandemic in 2020-2021
(2021-05-24)
Este Proyecto de investigación se centró en documentar la importancia de las imágenes en el aprendizaje, especialmente, en la adquisición de un Segundo idioma. Estas imágenes se convierten en un material educativo más fácil de compartir y de entender, fortaleciendo la lectura crítica del estudiante (Ai Lin, 2020) y reemplazando largas guías de trabajo por imágenes de textos, fotos/dibujos o la combinación de ambos ...