Browsing by Author Muñoz Fandiño, Milly Andrea

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 3 to 15 of 15 < previous 
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
66923699.pdf.jpg-Effects of acculturation and culturalization in the success or failure at school.Muñoz Fandiño, Milly Andrea
amcardenag.pdf.jpg-English Language Learning through Physical and Social Environment Interaction at Adolfo Kolping SchoolMuñoz Fandiño, Milly Andrea
21508325.pdf.jpg-Estrategias pedagógicas para el mejoramiento de las relaciones interpersonales de los estudiantes del grado tercero de la institución educativa rural El Guayabo del municipio de Santa Bárbara AntioquiaMuñoz Fandiño, Milly Andrea
36279058.pdf.jpg-Estrategias pedagógicas que favorecen el aprendizaje en el aula y promueven la educación Inclusiva en niños y niñas vulnerables de los grados de Educación Básica Primaria en las Escuelas Públicas de Colombia.Muñoz Fandiño, Milly Andrea
-First and Second Language Acquisition and Learning-
yafrancogo.pdf.jpg-Increasing Vocabulary Through Songs in Sixth GradersMuñoz Fandiño, Milly Andrea
Introduction_to_Language_and_Culture.pdf.jpg-Introduction to Language and Culture-
-Language Learning Styles and Strategies-
30710617.pdf.jpg-Read aloud: A classroom strategy to develop reading comprehension in english as a foreign language second graders at Liceo del Valle, Palmira, Valle del Cauca.Muñoz Fandiño, Milly Andrea
52474976.pdf.jpg-El sistema educativo colombiano y su eficacia en la formación de valores éticos y morales en el Estudiante de Básica Primaria.Muñoz Fandiño, Milly Andrea
nelsanar.pdf.jpg-Social Cybernetic Strategies to Improve Students´ Speaking Skills in Level 3 at Colombo Americano Pereira- CartagoMuñoz Fandiño, Milly Andrea
waruedav.pdf.jpg-Speaking Strategies EFL Teachers Can Use to Enhance Fluency in EFL Students in Face-to-Face EnvironmentsMuñoz Fandiño, Milly Andrea
52842524.pdf.jpg-El trabajo cooperativo integral como generador de procesos de convivencia basados en el respeto y reconocimiento del otro, en el ambiente juvenil del Centro Proteger CURNN.Muñoz Fandiño, Milly Andrea