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Título: O USO DE JOGOS ELETRÔNICOS NA EDUCAÇÃO A DISTÂNCIA: CONTRIBUIÇÕES À APRENDIZAGEM
metadata.dc.creator: Ramos, Daniela Karine
Editorial: Libros Universidad Nacional Abierta y a Distancia
Fecha: 2016-10-01
Idioma: spa
Escuela: Libros Universidad Nacional Abierta y a Distancia; 2016: Aplicación de la Tecnología para la enseñanza de la matemática, Fisica, Química y Biología: Implementaciones Didácticas; 67-74
Formato: application/pdf
Tipo de Recurso Digital: info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Chapter
Resumen: AbstractThis paper aims to discuss the use of electronic games in Distance Education by identifying contributions to learning and investigating how the adult audience interacts with the game. To this end, we conducted an exploratory study of qualitative a
Datateca: http://hemeroteca.unad.edu.co/index.php/book/article/view/2655
http://hemeroteca.unad.edu.co/index.php/book/article/view/2655/2763
URI: https://repository.unad.edu.co/handle/10596/24726
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