Browsing by Author Muñoz Fandiño, Milly Andrea
Showing results 1 to 17 of 17
Preview | Issue Date | Title | Author(s) |
 | - | Analyzing Standardized Pronunciation Teaching Strategies Beyond Repetition Drills | Muñoz Fandiño, Milly Andrea |
 | - | Colombian sign language as a didactic strategy to english as a foreign language learning and teaching. | Muñoz Fandiño, Milly Andrea |
 | - | La educación popular en el proceso de organización y empoderamiento de la mujer: meta con mirada de mujer | Muñoz Fandiño, Milly Andrea |
 | - | Effects of acculturation and culturalization in the success or failure at school. | Muñoz Fandiño, Milly Andrea |
 | - | English Language Learning through Physical and Social Environment Interaction at Adolfo Kolping School | Muñoz Fandiño, Milly Andrea |
 | - | Estrategias pedagógicas para el mejoramiento de las relaciones interpersonales de los estudiantes del grado tercero de la institución educativa rural El Guayabo del municipio de Santa Bárbara Antioquia | Muñoz Fandiño, Milly Andrea |
 | - | Estrategias pedagógicas que favorecen el aprendizaje en el aula y promueven la educación Inclusiva en niños y niñas vulnerables de los grados de Educación Básica Primaria en las Escuelas Públicas de Colombia. | Muñoz Fandiño, Milly Andrea |
| - | First and Second Language Acquisition and Learning | - |
 | - | Increasing Vocabulary Through Songs in Sixth Graders | Muñoz Fandiño, Milly Andrea |
 | - | Introduction to Language and Culture | - |
| - | Language Learning Styles and Strategies | - |
 | - | Read aloud: A classroom strategy to develop reading comprehension in english as a foreign language second graders at Liceo del Valle, Palmira, Valle del Cauca. | Muñoz Fandiño, Milly Andrea |
 | - | El sistema educativo colombiano y su eficacia en la formación de valores éticos y morales en el Estudiante de Básica Primaria. | Muñoz Fandiño, Milly Andrea |
 | - | Social Cybernetic Strategies to Improve Students´ Speaking Skills in Level 3 at Colombo Americano Pereira- Cartago | Muñoz Fandiño, Milly Andrea |
 | - | Speaking Strategies EFL Teachers Can Use to Enhance Fluency in EFL Students in Face-to-Face Environments | Muñoz Fandiño, Milly Andrea |
 | - | El trabajo cooperativo integral como generador de procesos de convivencia basados en el respeto y reconocimiento del otro, en el ambiente juvenil del Centro Proteger CURNN. | Muñoz Fandiño, Milly Andrea |
 | - | La transformación social de la comunidad influenciada por el proceso de la Fundación Tchyminigagua, a través del arte, la cultura, la política y la educación (1985 – 2016) | Muñoz Fandiño, Milly Andrea |