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Title: Digitization for small and medium-sized firms: feasibility study for a customer loyalty app
Digitalización para las pequeñas y medianas empresas: estudio de viabilidad de una app dirigida a la fidelización de los clientes
metadata.dc.creator: Fernández-González, Raquel
Puime-Guillén, Félix
Fernández-Lago, David
Keywords: technological application;loyalty;SMEs;feasibility analysis;Spain;aplicación tecnológica;fidelidad;PYMES;análisis de viabilidad;España
Publisher: Sello Editorial UNAD
metadata.dc.relation: https://hemeroteca.unad.edu.co/index.php/revista-estrategica-organizacio/article/view/6119/5777
https://hemeroteca.unad.edu.co/index.php/revista-estrategica-organizacio/article/view/6119/5758
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info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Description: The objective of this article is to know the profitability of the implementation of a loyalty app. This application will offer in Galicia, a region in northwestern Spain, a tool for small and medium enterprises, which have more difficulties to perform a complete digitization of their business, to retain and attract customers in a world in continuous change and technological challenges; and in turn a benefit to consumers, with which they can make their purchases having an added value. To do this, a feasibility analysis will be conducted for the development of a business, making a complete financial projection of 5 years. The results indicate that the project is profitable and worthwhile.
El objetivo de este artículo es conocer la rentabilidad de la implantación de una app de fidelización. Dicha aplicación ofrecerá en Galicia, una región al noroeste de España, una herramienta para que las pequeñas y medianas empresas, las que más dificultades tienen para realizar una digitalización completa de su negocio, puedan retener y atraer clientes ante un mundo en continuo cambio y retos tecnológicos; y a su vez un benéfico a los consumidores, con el cual podrán realizar sus compras teniendo un valor añadido. Para ello, se realizará un análisis de viabilidad para la elaboración de un negocio, realizando una completa proyección financiera de cinco años. Los resultados indican que el proyecto es rentable y recomendable.
metadata.dc.source: Revista Estrategia Organizacional; Vol. 11 No. 2 (2022); 145 - 164
Revista Estrategia Organizacional; Vol. 11 Núm. 2 (2022); 145 - 164
Revista Estrategia Organizacional; v. 11 n. 2 (2022); 145 - 164
2339-3866
2539-2786
URI: https://repository.unad.edu.co/handle/10596/51965
Other Identifiers: https://hemeroteca.unad.edu.co/index.php/revista-estrategica-organizacio/article/view/6119
10.22490/25392786.6119
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