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Title: Quality in customer service
Calidad en atención al cliente
metadata.dc.creator: Sanchez Trinidad, Rosa del Carmen
Soto Pérez, Rodolfo
Márquez Amaro, Raymundo
Castillo Méndez, Rocío del Carmen
Sánchez Cruz, Samantha
Aguirre Andrade, Antonio
Sanchez Trinidad, Adriana del Carmen
de los Santos Colorado, Levit Emmanuel
de Dios Domínguez, Wilber
Sanchez Trinidad, Rosa del Carmen
Soto Pérez, Rodolfo
Márquez Amaro, Raymundo
Castillo Méndez, Rocío del Carmen
Sánchez Cruz, Samantha
Aguirre Andrade, Antonio
Sanchez Trinidad, Adriana del Carmen
de los Santos Colorado, Levit Emmanuel
de Dios Domínguez, Wilber
Keywords: Quality;Service;Attention;customer;Calidad;Servicio;Atención;Cliente
Publisher: Sello editorial UNAD
metadata.dc.relation: https://hemeroteca.unad.edu.co/index.php/publicaciones-e-investigacion/article/view/6209/5885
metadata.dc.format.*: application/pdf
metadata.dc.type: info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Description: The research presented in this article aims to analyze the empirical studies related to employee and customer satisfaction have limitations. One of the limitations is the small number of studies that exist where the interdependencies between these concepts are investigated. (Homberg, 2004) The improvement of marketing links, the performance of good customer service, and the operation of cash management, requires a strategic connection to customers, giving positive results and, of course, that the customer leaves satisfied with their purchase. These services can include mainly in the provision of the same company and for its improvement, growth and expansion of its market, the provision is an amount of resources that the company conserves due to having contracted an obligation, with the objective of keeping those resources until the right moment. This research work focuses on the operation of the store, and customer service, must exist at the time the first customer visits the branch
La investigación que se presenta en este artículo tiene como objetivo analizar los estudios empíricos relacionados  con la satisfacción del  empleado y cliente tienen limitaciones. Una de las limitaciones es el escaso número  de estudios que existen donde  se investigue las interdependencias entre dichos conceptos. (Homburg, 2004) El mejoramiento de los vínculos de comercialización, el rendimiento de un buen servicio al cliente, y el funcionamiento de la administración en caja, necesita de una conexión estratégica hacia los clientes, dando resultados positivos y desde luego que el cliente salga satisfecho con su compra. Estos servicios pueden incluir principalmente en la provisión de la misma empresa y para su mejoramiento, crecimiento y expansión de su mercado, la provisión es una cantidad de recursos que conserva la empresa debido haber contraído una obligación, con el objetivo de guardar esos recursos hasta el momento adecuado. Este trabajo de investigación lleva en centrarse en el funcionamiento de la tienda, y la atención al cliente, debe de existir en el momento que el primer cliente visita la sucursal.
metadata.dc.source: Publicaciones e Investigación; Vol. 16 No. 2 (2022)
Publicaciones e Investigación; Vol. 16 Núm. 2 (2022)
2539-4088
1900-6608
URI: https://repository.unad.edu.co/handle/10596/61089
Other Identifiers: https://hemeroteca.unad.edu.co/index.php/publicaciones-e-investigacion/article/view/6209
10.22490/25394088.6209
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