Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.unad.edu.co/handle/10596/14774
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCruz Galeano, Diana Constanza-
dc.coverage.spatialcead_-_josé_acevedo_y_gómezspa
dc.creatorRojas Caro, Clauder Hernando-
dc.date.accessioned2018-02-09T20:18:11Z-
dc.date.available2018-02-09T20:18:11Z-
dc.date.created2018-01-16-
dc.identifier.urihttps://repository.unad.edu.co/handle/10596/14774-
dc.description.abstractEl presente proyecto apunta a establecer las bases teóricas para el diseño de un curso introductorio teórico-práctico en enseñanza de idiomas para personas que no tienen experiencia en dicha área. Los parámetros establecidos al final de este proyecto para el diseño del curso tendrán en cuenta el contexto y los estudiantes de una institución de enseñanza de idiomas en Bogotá, Colombia y se fundamentarán, principalmente, en los principios seguidos por el libro Face to Face de Cambridge University Press. Se creará una lección del curso con sus respectivos materiales. Una vez que los resultados del presente proyecto hayan sido analizados y la investigación se haya llevado a cabo, estos datos servirán para identificar la información necesaria para la creación de las demás lecciones del curso.spa
dc.formatpdfspa
dc.format.mimetypeapplication/pdfspa
dc.language.isospaspa
dc.publisherUniversidad Nacional Abierta y a Distancia UNADspa
dc.titleEstablishing a theoretical basis for the design of an introductory hands-on course in language teaching.spa
dc.typeMonografiaspa
dc.subject.keywordsTeacher Trainingspa
dc.subject.keywordsCourse Designspa
dc.description.abstractenglishThe current project aims at establishing the theoretical basis for the design of an introductory hands-on course in language teaching for people who are inexperienced in the teaching profession. The parameters established for the design of the course at the end of this project will keep in mind the context and students at a language institution in Bogotá, Colombia and will be mainly based on the principles followed by the textbook Face to Face by Cambridge University Press. An actual lesson of the course with its materials will be developed. By restricting the teaching materials to the use of a single commercial textbook I created some good conditions to introduce my trainees to the language teaching practice without the need of contemplating the entirety of the field. Also, the results of this stage (once analyzed) and the research carried out about the basic aspects of language teaching related to my project will give me the necessary information to create the subsequent lessons in order to complete a more through course.spa
dc.subject.categoryLicenciatura en Inglés como Lengua Extranjeraspa
dc.rights.accesRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessspa
dc.rights.accesoAbierto (Texto Completo)spa
Appears in Collections:Licenciatura en Inglés como Lengua Extranjera - LILE

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
79683790.pdfMonografía completa con anexos de los materiales creados durante su desarrollo2.8 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.