Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10596/17245

Título : Learning strategies to promote the curricular integration of English and natural science in Santa Angela Merici school.
Autor: Góngora Ibarra, María Alejandra
Código Curso: 52915094
Fecha: 2017-12-18
Palabras Clave: Meaningful Learning
English
Curricular Integration
Natural Science
motivation
Formato: pdf
Tipo de Recurso Digital: Proyecto de Investigacion
Descripción del contenido : The project is framed with cirruculum area, for it seeks to identify how curriculum integration may occur between subjects of English and Natural Science and achieve meaningful learning of stdudents in two areas. The project evidence a real problem tat currently is happening in different bilingual schools, according with curricular integration and meaningl learning, because its purpose is aachieve that the students feel motivate to learn in another language (English) and not a problem to meaning learing and also improve their learning in another language.
URI : http://hdl.handle.net/10596/17245
Relación del contenido: Licenciatura en Inglés como Lengua extranjera
Cobertura regional / País: cead_-_josé_celestino_mutis
Aparece en las colecciones: Licenciatura en Inglés como Lengua Extranjera - LILE

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
52915094.pdfcurricular integration, Integrated Content Learning and foreign language (CLIL) and meaningful learning. Programa Licenciatura en Inglés como segunda lengua.649.39 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.