ListarLicenciatura en Inglés como Lengua Extranjera - LILE por tema "Teaching"
Mostrando ítems 1-5 de 5
-
Didactical study about writing teaching with digital resources to the english learning language as second language
(2022-12-22)Aunque la habilidad de escribir ha sido en mayor medida extensa para adquirir el dominio del idioma inglés, esta habilidad ha perdido su valor en comparación con el resto de las habilidades. El uso de las aplicaciones o páginas web para efectuar trabajos escritos, comunicarse o expresar una idea está incrementando bajo la falta de interés de las instituciones en aprender su gramática. Los actuales estudios reflejan las ... -
Some factors that affect the English language learning process in primary public education in some institutions from Bogotá.
(Universidad Nacional Abierta y a Distancia UNAD, 2019-10-16)Some factors that affect the English language learning process in primary public education in some institutions from Bogotá. -
Teaching English in Elementary School Through Ict as a Pedagogical Strategy
(2021-02-11)Common References Levels,CERF,Standards in the Context of the National Bilingualism Program in Colombia,Characteristics of the perception channels -
The Positive Impact of Teaching Spelling to Improve Pronunciation in English.
(Universidad Nacional Abierta y a Distancia UNAD, 2017-09-15)El bajo nivel de competencia para aprender inglés como segundo idioma es un problema importante para los estudiantes colombianos en general, y esta situación afecta sus posibilidades de ser parte activa del mundo globalizado. Es importante tener en cuenta que esta situación se encuentra comúnmente en muchas aulas y escuelas en Colombia y no es un secreto que aprender un segundo idioma puede ser un proceso largo que ... -
Why is today's curricula and education in Colombia only a mechanism of transmission of knowledge previously established by the government to many young people and children, rather than be adjusted to the needs, tastes and pace of teaching of each one?
(Universidad Nacional Abierta y a Distancia UNAD, 2019-10-21)The school curriculum represents a tiny subset of the skills and knowledge that are important to the society. In this day and age, nobody can learn more than a sliver of all there is to know. Students forced through the standard curriculum have much less time to pursue their own interests, and many learn well the lesson that their own interests don't really count; what counts is what's measured on the schools' tests. ...